Menu
Szukaj
Koszyk
FAQ

Najczęściej Zadawane Pytania (FAQ)

Jak długo trwa realizacja zamówienia?

Czas realizacji zamówienia zależy od dostępności produktów. W przypadku produktów dostępnych od ręki, wysyłka odbywa się zwykle w ciągu 1-2 dni roboczych. Jeśli produkt jest w przedsprzedaży, czas oczekiwania jest dłuższy – szczegóły podajemy przy każdym produkcie.

Czy mogę zwrócić zakupioną figurkę?

Tak, masz prawo do zwrotu produktów zakupionych online w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia.

Czym różni się produkt z kategorii OUTLET od innych produktów?

Produkty z kategorii OUTLET to pełnowartościowe figurki, które mają uszkodzenia pudełek. Figurki są w nienaruszonym stanie, ale ich opakowania mogą mieć wgniecenia, zarysowania lub inne uszkodzenia. Ze względu na te wady, oferujemy je w obniżonej cenie.

Jak zdobyć punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe zdobywasz za każde zakupy w naszym sklepie. Więcej informacji znajdziesz TUTAJ 

Co to jest zamówienie w archiwum (zarchiwizowane)

Zamówienia powyżej 2 miesięcy automatycznie zostają przeniesione do archiwum, jeżeli zamówienie jest w pre-orderze, zostanie ono zrealizowane w momencie gdy produkty dotrą na nasz magazyn. W przypadku zamówień w  archiwum, nadal istnieje możliwość sprawdzenia swojego zamówienie na stronie sklepu w zakładce moje konto/ moje zamówienia.
 

Jak sprawdzić datę dostępności zamówienia?

- Data szacowanej wysyłki jest podana na karcie produktu, data jest orientacyjna, podana przez dostawcę w momencie złożenia przez nas zamówienia oraz nie jest gwarantowanym terminem dostarczenia.